Hasła alfabetycznie

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Inne znaki 
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  Ł  M  N  O  P  Q  R  S  Ś  T  U  V  W  X  Z    Y 

AdWords

System reklamowy Google oparty na modelu PPC. Program ten jest jednym z najbardziej powszechnych sposobów reklamowania się w sieci. Reklamy Adwords (linki sponsorowane) są wyświetlane po prawej stronie i na samej górze strony z wynikami wyszukiwania oraz na stronach współpracujących z Google AdSense (sieć partnerska, której właściciele stron udostępniają przestrzeń reklamową. Reklamy Adwords mogą być także kierowane na wybrane wcześniej strony (przy wykorzystaniu sieci partnerskiej AdSense) Koszty wyświetlonych lub klikniętych reklam mogą być rozliczane na różne sposoby:

  • cost-per-click, CPC - opłata za każde kliknięcie, niezależnie od ilości wyświetleń.
  • cost-per-mile, CPM - opłata za każde 1000 wyświetleń, niezależnie od liczby kliknięć.