Hasła alfabetycznie

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Inne znaki 
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  Ł  M  N  O  P  Q  R  S  Ś  T  U  V  W  X  Z    Y 

Audyt SEO

Celem audytu jest sprawdzenie poprawności budowy strony oraz w przypadku błędów zwiększenie dostępności oraz dostosowanie witryny WWW do wymagań Google. W dłuższym okresie takie zmiany przekładają się na wyższe pozycje serwisu w wynikach wyszukiwania. Elementy, na które zwracana jest uwaga w audycie:

  • zmiany w strukturze serwisu (między innymi adresy URL)
  • zmiany w budowie (między innymi zmiany nazw produktów i kategorii, zmiana nagłówków oraz meta tagów, zmiana title i description)
  • kontrolowanie mocy PageRank wewnątrz serwisu (wprowadzenie pliku robots.txt oraz atrybutu rel="Nofollow")
  • określenie, jakie strony robot powinien odwiedzać, a jakich nie (plik robots.txt)
  • ułatwienie dostępu dla robota wyszukiwarki do wszystkich podstron witryny poprzez utworzenie mapy strony (sitemap)
  • charakterystykę dotychczasowej strategii promocji w wyszukiwarkach

Oprócz oceny audyt wskazuje zalecenia zmian, usprawnień funkcjonalności oraz dostępności serwisu. Zawiera on także szczegółowe informacje o odnalezionych błędach z poza tematyki SEO i potencjalnych rozwiązaniach, które są ważne dla osoby odwiedzającej serwis.